BIOZONE FOOD PURIFIER

BIOZONE FOOD PURIFIER - PURIFIKASI AYAM

Assalamualaikum....

Apa khabar semua? Alhamdulillah untu nikmat yang masih di kurniakan kepada kita...Hari ni mama nak tunjuk dan share pasal biozone food purifier...Sekarang macam2 makanan yang ada pasaran..tak kira la yang berasaskan ayam, daging ikan atau sebagainya...makanan ni di pastikan berada dalam keadaan bersih dan elok di samping cara packaging yang menarik untuk menarik perhatian pembeli..tapi adakah kita sedar akan keselamatan makanan tersebut?
Sama-sama kita fikirkan...



Jom mama kongsikan pada semua apa yang terkandung dalam makanan kita seharian..Contoh di sini ialah ayam...Semua suka makan ayam kan..kanak2, dewasa, golongan tua...nak2 fast food yang berasaskan ayam..kfc..McDonald's..macam2 lagi la...

Jom mama tunjukkan hasil dari purifikasi ayam dengan menggunakan BIOZONE FOOD PURIFIER.

Masukkan ayam ke dalam bekas kaca @ aluminium, Penuhkan air ke dalam bekas tsebut sehingga paras air menutupi ayam tersebut...Sambungkan tiub silikon bersama batu seramik pada biozone food purifier dan bahagian tiub yang Mempunyai batu seramik di letakkan ke dalam bekas kaca tersebut(pastikan batu seramik berada di dalam air)



Masa untuk purifikasikan ayam adalah 30minit. Selepas beberapa minit gelembung2 mula kelihatan pada permukaan air dimana proses ini di panggil, proses bubling...ia merupakan proses untuk menyahtoksin yang ada pada ayam..its start to smell bad erk..



After 30 minutes, look how much the bubbles have accumulated...like a fats..



Masyaallah banyak nyer toksin yang terkeluar...memang busuk bau toksin ni..when we scooped it up, the texture is sticky. .like a chewing gum...


Apabila ia di bakar, ia tidak terbakar dan bertukar menjadi hitam.


Ini adalah di sebabkan oleh ayam2 komersial ini telah di suntik dengan pelbagai antibiotics untuk mempercepatkan proses tumbesaran dan tahan penyakit. Toksin ini tidak larut dalam air.

Gelembung yang terhasil ini merupakan rangkaian asid lemak yang lazim di jumpai pada ayam dan daging.

Asid lemak mempunyai sebatian polimer yang sukar di serap oleh badan manusia. Jika badan anda mampu menyerapnya ia akan masuk ke dalam peredaran darah di mana pengambilannyA untuk jangka masa yang lama akan memudaratkan kesihatan.



Toksin yang ada dalam badan kita akan menjadi punca kepada penyakit masalah usus, sembelit , obesiti dan sebagainya.

So what do you think? That's just one serving of chicken. Imagine,  if we eat chicken every day...how much toxins would be in our body? ?


For more info and demo for this product,  please not hesitate to contact mama on 0194379428...

LOVE YOUR HEALTH FOR A BETTER LIFE

Comments

Popular posts from this blog

MENU SIHAT

HERBA MAHARANI